fredag 3. juli 2009

Back to work - in Montana

I USA skjer det mye og fort. Vel alt gikk ikke like fort i starten. Sikkerhetsvakta på OSL gikk bananas da jeg hadde en 5 kgs krystallvase i sekken som jeg var nølende til å pakke opp (jeg hadde tross alt brukt en time på å pakke den godt inn). Da jeg i tillegg gav henne tilsnakk for ikke å behandle den pent da hun dunket den i benken fikk hun en sånn kledelig sinnafarge i ansiktet. Men dette kan jeg ta mer om seinere. Nå til BOZEMAN, Montana (MT).

Selv om jobbdagen nærmet seg over, var dagen bare såvidt begynt; innkjøp til huset, hente nøkler til stedet vi bor og sammenskruing av sykkel etter reisen. For Olav skulle jo trene. Torsdag klokke 18 er det nemlig sykkeltrening, men jeg hadde verken sykkelsko eller sykkelbukse. Sko hadde jeg fikset (lunsjpausa). Men ikke bukse. Så jeg syklet til en sportsbutikk i vanlig shorts klokken 17:45. Gikk inn, la $65 på bordet og kom ut igjen med en grei sykkelbukse og en den andre shortsen og trusa i en pose. Kl 18:01 trillet jeg inn til sykkeltreningen. Knallgjeng som var der. Både humørmessig og sykkelmessig. Klokken 20:30 humpet jeg meg hjemover etter endt trening. Hvor vi syklet? Se her. Så lurer dere på åssen jeg rakk elt dette på en dag? Det er bara å hoppe over middagen og spise lunsjen i bilen. Om det gjør at an får vondt i hodet og ben resten av dagen etter trening? Ja helt riktig.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar