fredag 10. juli 2009

Helgemoro

Helgeplanene var klare. Sykkelklubben her (den som jeg er medlem av og allerede har fått snoket til meg ei sykkeltrøye av:) skal arrangere offroadløp. Jeg var klar, som et egg. Men som det (alltid gjør) når man lager fiskefôr; noe går skeis. Så nå er pur natur og blomstereng (og svette og skrubbsår) byttet ut med fiskeforfabrikken. Jeg slipper ihvertfall de store UV-dosene her inne i jeg lager fôr.

Så når helga blir innehelg, måtte jeg låne tid og få meg en tur på fredagskvelden. Ok, det var ikke så mange faster og middager jeg var invitert til, så det var vel ikke så mange jeg måtte låne tid av for å få til en sykkeltur. Så nå skal jeg billedrose meg selv litt: Jeg klarte 80 km/t i den nedoverbakken dere ser. Noe jeg ikke har klart siden tidlig nittitall da vi tråkka på det vi var gode for nedover Vannintaket (siste er ment for Hokksundfolk og syklister slike som f.eks. Jon Arne).

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar